טפטים ציפוי וחיפוי לדלתות - עיצוב יוקרתי במינימום מחיר

כיום עומדת בפנינו האפשרות לצפות את הדלת באמצעות טפטים מיוחדים העשויים PVC. באמצעות הדבקת טפטים לדלתות אנו מעניקים לדלת מראה חדש ועיצוב מיוחד. זהו פתרון מעולה המתאים לציפוי דלתות כניסה, טפט לדלת חדר שינה, וציפוי דלתות משרדים וכל עת בה יש צורך בחידוש דלתות.

מה היתרונות של חיפוי דלת PVC

טפט pvc פרטים נוספים

עיצובי אישי ייחודי – חיפוי דלת אינו מגביל אתכם בדגמים. מלבד ההיצע העשיר של דגמים הקיימים בשוק, היצרנים יכולים גם להדפיס טפטים לדלתות בעיצוב אישי וכך באמת תוכלו ליהנות מפתרון ייחודי.

אתם עשויים להזדקק להחלפת צילינדר בנסיבות שונות:

צילינדר תקול – הצילינדר עשוי להתקלקל כתוצאה מבלאי טבעי ואפילו חבלה שנגרמה במהלך ניסיון פריצה. 

כאשר הצילינדר תקול אינכם יכולים לפתוח את הדלת ואז אתם מזמינים פורץ מנעולים המבצע החלפת צילינדר.

איבוד מפתחות – אם איבדתם את מפתחות הבית ואין לכם העתק, פורץ מנעולים יבצע עבורכם החלפת צילינדר אשר תאפשר לכם לפתוח את הדלת עם מפתח חדש.

מגורים בדירה שכורה – רבים מזמינים החלפת צילינדר כאשר הם נכנסים לגור בדירה שכורה. הדאגה העיקרית היא שלאדם זר יש מפתחות לביתכם, ולכן תרצו להחליף את הצילינדר; דבר המבטל את המפתחות הישנים.

שדרוג הביטחון – צילינדרים מיושנים עשויים להיות עבודה קלה עבור הגנבים. לכן במידה ויש לכם צילינדר מיושן מומלץ לבצע החלפת צילינדר. תוכלו להתייעץ עם פורץ מנעולים לגבי סוגי צילינדרים מומלצים.

החלפת צילינדר או החלפת מנעול רב בריח? כאן אנו רוצים להדגיש כי מנעול וצילינדר הם אינם אותו הדבר. 

הצילינדר הוא רכיב נפרד הנמצא בתוך המנעול. אם איבדתם את המפתחות אתם זקוקים להחלפת צילינדר ולא החלפת מנעול רב בריח. 

רוב התקלות הן בצילינדר ולא במנעול, הנחשב לחזק ועמיד יותר.

פתרון יוקרתי במחיר זול

 דלת הבית נועדה להעניק לנו ביטחון בביתנו, את זה אין צורך להסביר. אך מלבד השימוש של הדלת כמחסום בפני כניסת זרים, היא צריכה גם למלא אחר הצרכים העיצוביים של הבית.  

לכל אחד יש את הסגנון העיצובי שלו, וגם דלת הבית משתלבת בעיצוב הכללי. אנו רוצים דלת נעימה הנראית טוב מבפנים ומהחוץ. אך דלתות מעוצבות, מעשה אמן, הן דבר יקר ולכן רובנו מסתפקים בדגמים הסטנדרטים של היצרנים.  

בזכות חיפוי דלת אנו יכולים להעניק לדלת סטנדרטית מראה שונה ויוצא דופן. זאת מבלי להשקיע הון על עבודות נגרות יקרות. בעזרת טפט לדלת פלדלת ניתן להלביש על הדלת כל סגנון עיצובי שנרצה.

חידוש פני הדלת 

אולי הכלב שרט את הדלת, אולי חטפה איזו מכה קטנה כאשר הכנסתם פנימה את האופניים ואולי זה הבלאי הטבעי. 

מראה הדלת נפגע עם השנים והדבר פוגע באווירה העיצובית בבית. 

אבל רק בשביל זה תחליפו דלת? כמובן שלא! כל מה שצריך לעשות זה להדביק טפט מעוצב וליהנות מחידוש דלת מהיר וזול. כך תוכלו לשדרג את חווית המגורים במחירים מגוחכים.

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים

איך לבחור טפט לדלת

השאלה איך לבחור חיפוי לדלת מתחלקת לשניים. החלק הראשון של השאלה נוגע אל החלק העיצובי. מבחינה עיצובית תרצו לבחור בטפט לדלת התואם לטעם האישי שלכם ולסביבה העיצובית של הבית. 

בוודאי תרצו עיצוב שונה כאשר זה טפט לדלת חדר שינה או טפט לדלת פלדלת בכניסה.

לכל אחד יש את הסגנון האישי שלו ולכן את העניינים העיצוביים הפעם נשאיר לכם. אבל מה שכן מומלץ לעשות זה להתרשם מהטפטים באופן אישי ולא להסתפק בתמונות מקטלוג. 

לא אחת טפט נראה כמו מיליון דולר בקטלוג, אך כאשר רואים אותו בעיניים הוא נראה כמו חיקוי זול של עצמו.

ההיבט השני של השאלה איך בוחרים טפטים לדלתות נוגע לאיכות החומר. אתם רוצים טפט שיראה טוב, שיחזיק מעמד, שצבעו לא ידהה אחרי יומיים, ובסך הכל יהיה באיכות גבוהה. 

ברמת העיקרון ההמלצה היא על טפטים לדלתות העשויים PVC. ישנם יצרנים המציעים מוצרים איכותיים וישנם גם מוצרים זולים מסין שאינם מחזיקים מעמד. 

תוכלו להתייעץ עם מנעולן העוסק בהתקנת חיפוי לדלת; הוא בוודאי יוכל להמליץ לכם, מתוך ניסיונו האישי, על הספקים המציעים איכות גבוהה.

טפט לדלת כניסה כולל התקנה

ולסיום, אך באותו ההקשר, בואו נזכור שגם מוצר איכותי בידיים הלא נכונות יכול ליצור תוצאה מאכזבת. לא מספיק טפט איכותי, צריך גם לדעת לבצע עבודה איכותית ונקייה. 

לכן מומלץ לתת למנעולן המנוסה בהדבקת טפטים לדלת לעשות זאת עבורכם. הוא יודע באיזה דבק להשתמש, כיצד למנוע בועות, כיצד לעשות הכל ישר ומושלם.

 

ומילה אחרונה על מחירים; זכרו שטפט לדלת כניסה כולל התקנה ולכן עליכם לבדוק את המחיר הסופי הכולל את עלות הטפט ועלות ההתקנה.

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים

צפו כיצד מחדשים דלת וצרו קשר להצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים

אתר זה נבנה ע"י אביב דיגיטל Ⓒ כל הזכויות שמורות 2021

דילוג לתוכן